Content

lørdag den 7. august 2010
Så vil jeg vove pelsen og forsøge mig med en blog. Har i længere tid været blind passager på mange blogs, men nu skal det være, nu vil jeg selv.
Jeg bevæger mig som alle jer andre en del i det kreative miljø. Står frivillgt for Karolinelundens kunsthåndværkermarked (Aalborg Tivoli).
Elsker alt det der har en kreativ åre, men har dog aldrig fået lært mig, hverken at strikke eller hækle. Så skulle nogen have en hækling for dummies, takker jeg gerne ja.
Bor i Hjallerup med min kæreste gennem 14 år og vores 2 dejlige børn Clara på 10 og Oskar på snart 9 år.
Håber i kan finde noget inspiration her på bloggen og jeg hører gerne fra jer.

Mange sommer Hilsner fra Sanne

1 kommentarer:

Basse Bufas says:
at: 9. december 2010 kl. 08.12 sagde ...

God morgen Sanne.
Så har jeg været en tur gennem din fine blog. Jeg medler mig som fast læser med det samme. Jeg bor i Gandrup og vil meget gerne deltage i et blogtræf i Aalborg. Jeg er selv ny blogger.
Tina :-)

Send en kommentar

Instagram - SannePKunst