Content

mandag den 7. februar 2011

Farvel mor...


...var beskeden fra Oskar igår, "nu løber jeg hjemmefra" ... "Nå Okay", sagde jeg og skulle virkelig tage mig sammen for ikke at knække af grin. "Hvorfor nu det?" spørger jeg ham. "Jo, for jeg er lidt træt af mine forældre, så nu går jeg" ... "Okay Oskar, jamen det var hyggeligt at lære dig at kende og kan du nu have en god rejse". "Ja farvel mor" siger Oskar og dapper afsted... 3 minuter senere... "Så nu er jeg hjemme igen...rart og være lidt væk fra sine forældre" :)
Pyha, det var godt han kunne finde hjem igen :)

1 kommentarer:

Kreativista i Boligrum says:
at: 7. februar 2011 kl. 21.53 sagde ...

Også dejlig billeder du har her fra Formland. Synes det var en fantastisk messe, men MEGET tomt. Ved ikke om det var København som lokkede eller krisen som kradser..

Send en kommentar

Instagram - SannePKunst