Content

tirsdag den 1. februar 2011

Keramik Kursus?



Fik lavet disse 2 skilte på mit allerførste keramikkursus. Det ene hænger ude ved vores fordør og det andet fik min mor i adventsgave.


Skiltet er lavet ved og bruge metoden med og rulle en blondedug ud på keramikken. Er nybegynder, så prøver mig lige frem med forskellige teknikker.

Om ikke så længe skal jeg på et nyt kursus og have lært pladeteknik, samt overførelsesbilleder. Det glæder jeg mig helt vildt til.

Og hvis nogle af jer blogger har mulighed for at deltage, så er det på Huset Hasseries den 15/2 kl. 18.00 for 100 kr. Der er online tilmeldning på deres hjemmeside http://huset.dk/vaerksteder/kreativt-vaerksted/... det kunne være så hyggeligt :)

6 kommentarer:

Lisbeth says:
at: 1. februar 2011 kl. 11.30 sagde ...

Hold op det er flot. Går faktisk og funderer over, at vi mangler et ordentligt navneskilt. Tænkte da ikke på at jeg kan lave det selv.

Jeg funderer lige videre :-)

Anonym
at: 1. februar 2011 kl. 13.19 sagde ...

Hvor er de fine!

Er selvvild med "Huset"! kom der en del i en periode for at lave et ler-projkt. Gav 75 kr. for at lære at bruge en drejemaskine... kurset var på én elev ☺ Fuldstændig genialt koncept. Krea-kurser til en brøkdel af hvad det koster ellers.
Jeg har planlagt at vil op og have intro-kurset til glasværkstedet. Det er så flotte ting de laver derinde.
Jeg tog nogle super gode kurser i photoshop og INdesign deroppe også.... arrrhhh men altså! FEDT FEDT sted ☺

Anonym
at: 1. februar 2011 kl. 15.00 sagde ...

Fint dørskilt, det var godt, jeg fik prikket til den dårlige samvittighed ;o) Flot blå farve, bogstaverne har.
Jeg overvejer stadig det kursus... Især det med overførselsbilleder lyder sjovt.

mette says:
at: 1. februar 2011 kl. 21.06 sagde ...

Så fint!

Malene says:
at: 1. februar 2011 kl. 21.51 sagde ...

Ej så flot!! Det lyder slemt spændende det kursus, men jeg har jo aldrig prøvet det før, så jeg ved ikke om jeg "tør" ;)

sannepkunst says:
at: 1. februar 2011 kl. 22.39 sagde ...

TAk til jer alle og i skal da bare skynde jer og melde til. Der er kun plads til 8 på holdet, det skulle være ret godt. Så kan vi mødes kl 17.00 i deres cafe til en bid mad :)

Malene: Du kan sagtens være med :9

Send en kommentar

Instagram - SannePKunst