Content

lørdag den 19. februar 2011

Kæmpe tavle og ny lampe.



Da vi var i Aarhus med Oskar, kom vi forbi butikken http://www.inch.dk/. Her faldt jeg over denne skønne lampe i plexiglas til den nette sum af 179 kr. Den passer perfekt til mit nye læsehjørne :)



Denne KÆMPE tavle lavede vi til Clara da hun fyldte 2 år. det er nu 9 år siden og vi bruger den stadig og er megt glade for den. Vi laver lektie på den, skriver huske ting, der bliver tegnet og meget andet. Har en ide om at lave en kalender inddelt i ugens dage på den.

5 kommentarer:

Malene says:
at: 19. februar 2011 kl. 08.35 sagde ...

Lækker lampe. Den minder meget om Kartells Bourgie lampe - og den er ligeså fed :)
God ide med tavlen, vi er også super glade for vores på kontoret, men jeg savler altså mere over den skønne stol ;)

Annette says:
at: 19. februar 2011 kl. 09.07 sagde ...

Det er også stolen der fangede mig :-) Og sikke et lækkert gulv i har - super flot indretning!

sannepkunst says:
at: 19. februar 2011 kl. 19.57 sagde ...

Hej Malene! Ja det tænkte jeg også, men den er heldigvis en hel del billigere end Kartell.

- Og til jer begge...Vil i savle endnu mere over stolen hvis jeg fortalte jer, at det er en Børge Mogensen... og en jeg reddet fra at ende i en stor grim affalds container...den og så lige 4 mere... samt vores spisebord :)

Malene says:
at: 19. februar 2011 kl. 21.56 sagde ...

Nu er du ond ;)
Heldige kartoffel!!

Annette says:
at: 20. februar 2011 kl. 14.21 sagde ...

Aii at der er nogen der kan nænne at smide dem ud?! Og godt du reddede dem fra en grum skæbne!

Send en kommentar

Instagram - SannePKunst