Content

lørdag den 12. februar 2011

VIl du med hjem og se mine frimærker?


Lørdagens hverdagsbillede tema er:
"Vil du med hjem og se mine frimærker" - noget om at samle.

Jeg samler på mange mange ting og der er slet ikke plads til at vise det hele her på siden.
Så her er et lille indblik i min samlermani.

Bogstaver, både gamle og nye fylder en hel del herhjemme og jeg er slet slet ikke færdig med at samle endnu.





Boligbøger, kan jeg heller aldrig få nok af :)




...og så min enorme stof samling, som jeg bare aldrig rigtig er kommet igang med at bruge.



For ikke at nævne mine ugler, bambier, tørklæder, lysestager osv. :)

4 kommentarer:

Malene says:
at: 12. februar 2011 kl. 15.47 sagde ...

Vi burde starte en klub "smug-samlerne" ;)
Fine ting du samler på.

Annette says:
at: 12. februar 2011 kl. 16.01 sagde ...

Jeg har et enkelt bogstav, forbogstavet i ældste søns navn. Han er ikke helt så begejstret for det koncept som du og jeg er :-) Men det har fået lov at bo på hans værelse.
Der skal ikke mangle inspiration hos dig, sikke en masse bøger :-)

Marina says:
at: 12. februar 2011 kl. 17.47 sagde ...

Sikke mange fine bogstaver. Jeg er i sær vild med det R du har pyntet med en stjerne. Alle R'er burde gå med stjerne hvis du spørger mig.

Hanne says:
at: 12. februar 2011 kl. 18.11 sagde ...

At samle på samlinger er noget af det skønneste;))
Smukke bogstaver...

Send en kommentar

Instagram - SannePKunst