Content

fredag den 25. februar 2011

Vinterferie...hårdt arbejde.



Når nu ikke lige vi har gang i 100 forskellige projekter her i vinterferien, så er jeg gået igang med mit allerførste strikkeprojekt... og hvad kan man strikke, når nu man kun er kommet til ret og vrang...et halsrør. Så jeg strikker og strikker og de skriger af grin af mig herhjemme, kalder mig bedste, alt imens jeg prøver at forklar dem, at det rent faktis er ret moderne :)



Mændene i huset med boremaskine..findes der noget bedre? :)




Langhåret hund med tynd mave...dårlig kombination.
Behøver jeg sige mere end, var ret glad da ferie gæsten blev afhentet :)

4 kommentarer:

Annette says:
at: 25. februar 2011 kl. 19.33 sagde ...

De skal nok værdsætte dine strikkeevner på et tidspunkt :-) Er det godt nok første strikke projekt? Så synes jeg det er imponerende så jævn du strikker!

mette says:
at: 25. februar 2011 kl. 20.18 sagde ...

Uha jeg er glad for mine fine nhye stjerne-smykker. De er bare så fine. Sender lige afregning med Dorthe. TAK! - Mette :)

Christina says:
at: 25. februar 2011 kl. 21.31 sagde ...

Hejsa;)
Jeg vil gerne bestille dit utroligt fine stjernearmbånd, jeg skal bruge det hurtigst muligt til en særlig lejlighed (Hvor hurtigt kan det ligge i min postkasse?), er det rigtigt forstået det koster 150 kr inklusiv porto?
Jeg har straks meldt mig som fast læser og glæder mig til at høre fra dig.
Smil fra Christina

sannepkunst says:
at: 26. februar 2011 kl. 18.00 sagde ...

Annette; tak :) Jo det er mit første strikkeprojekt:) Har helt øm tommeltot.

Mette, Selv tak, håber du bliver rigtig glad for dem:)

Christina, Det kan vi sagtens finde ud af. Skriv en mail til mig sannepkunst@live.dk :)

Send en kommentar

Instagram - SannePKunst