Content

søndag den 27. marts 2011

2 ting at fejre.

Jeg har 2 ting at fejre idag...


...den ene er at jeg er på 106 faste læsere og HURRA for det, for nu skal Oskar og jeg ud at købe en ny kjole til mig på torsdag :)

Hvilket jo passer helt perfekt, til den forestående skolefest på fredag:)

Til jer der ikke ved hvad jeg snakker om, så læse med her http://sannepkunst.blogspot.com/2011/03/fremtids-drmme-fra-en-9-arig.html


...den anden er

at jeg deltog i et helt fantastisk blogtræf igår, som Lone fra http://ilonesfodspor.blogspot.com/, havde arrangeret.

Der var så mange søde mennesker - dejligt at få sat ansigt på folk og nye bekendtskaber blev lavet.

Jeg er fuldstændig imponeret over det store stykke arbejde som Lone havde lagt i det. Ikke nok med det fantastiske lokale og den dejlige mad som Klitgaarden stod for, så havde Lones fået hevet et væld af sponsorgaver hjem.




Jeg fik lavet armbånd af et gammelt skolekort med hæklet kant, mit allerførste hækleprojekt - ever. Det krævede i den grad at tungen blev hodt lige i munden. Tak til Dorthe aka MissAD http://missads.blogspot.com/ for hendes dejlige workshop.

Skal helt sikkert på skolen og tigge landkort imorgen:)

Fik også syet en dejlig patchwork ugle.


Jeg glæder mig allerede til en næste gang :)

7 kommentarer:

Lene says:
at: 27. marts 2011 kl. 21.50 sagde ...

Tak for den søde hilsen på min blog. Det var hyggeligt at "ugle" ved siden af dig igår. Jeg håber at vi mødes igen....
Og så vil jeg spørge til det smykke du har i din "butik". Det med cykelslange, sølv? og en sort/hvid stjerne. Der står du sælger dem? Min mor har snart fødselsdag og det ville passe perfekt til hende...

Unknown says:
at: 27. marts 2011 kl. 22.29 sagde ...

hej Sanne

Hyggeligt at se dig igår.. Tak for de søde ord.
Godt at høre at du havde en dejlig tid. Har i øvrigt et skønt billede af dig, blandt mine mange....

Lone

KirstenK says:
at: 28. marts 2011 kl. 07.41 sagde ...

Fedt med ny kjole...og var der ikke noget med en middag også? Hav en god forårsdag!

Louise says:
at: 28. marts 2011 kl. 19.36 sagde ...

Sikke en hyggelig og inspirerende blog du - glæder mig til at følge den. :)
Kh Louise

mette says:
at: 28. marts 2011 kl. 22.16 sagde ...

Tillykke med de mange læsere og den nye kjole - håber I finder den helt rigtige. Og tak for sidst - en hyggelig dag i lørdags. :)

sannepkunst says:
at: 28. marts 2011 kl. 22.35 sagde ...

Lene: Det kan vi sagtens finde ud af, skriv til mig på sannepkunst@live.dk :)
Lone: Det vil jeg da gerne se det billed:)
KirstenK: Det er blevet lavet om til en, enten kjole eller middag:)
Louise: Velkommen til, dejligt du vil følge med her:)
Mette:Det var en rigtig hyggelig dag...skylder dig din kuglepind:)

Lene says:
at: 30. marts 2011 kl. 18.29 sagde ...

Hej Sanne
skriver en mail, min egen comp. er nede med virus og derfor hos en expert.
skriver så snart den/jeg er kørende...

Send en kommentar

Instagram - SannePKunst