Content

lørdag den 19. marts 2011

Dagens Køb.. en blandet landhandel.

Jubiiee... årets første loppemarked... fik handlet en masse, som jeg overhovdet ikke ved hvad jeg skal bruge til. Tænkte at hjertekoppen kan bruges til en veninde og de små babyer, som bare stod der og kaldte på mig... måske kunne bruges til en barselgave, ja det samme gælder de 2 billeder med pigen og drengen.
Sætterkassen mangler bare lige en klat maling og en masse papir og retro sengetøjet er til det blå patchwork tæppe jeg engang skal sy ...og se så lige de 3 brocher...altså de er da fine... måske på en forårsjakke...ik?? Var også lige inde i Den blå fugl og der røg der sørme lige en vase fra Anna Carin Dahl med hjem, samt den nye æske fra Rie Elise Larsen.... og de fine metalknager i dejlige farver kostede kun 10 kr i Tiger, vil være så fine ude i mit nye køkken... Så der var slet ikke noget af det jeg kunne leve uden:) ... For ikke at snakke om alt det fine papir jeg også købte, det skal jo bruges som bagbeklædning i sætterkassen...ik?... Jo jeg kan (næsten) altid forsvare mine køb.)





5 kommentarer:

mette says:
at: 19. marts 2011 kl. 19.21 sagde ...

Fine sager, en god shoppe-dag! :)

TobiasLucas mor says:
at: 19. marts 2011 kl. 20.11 sagde ...

Sikke fine sager du har fundet... Må man spørge hvilket loppemarked du var på..??? Og hvis du skulle bliver træt af flødekanden, er jeg meget interesseret da jeg samler på stellet.. :) Rígtig god aften.. Kh Janni

Oline Art says:
at: 20. marts 2011 kl. 07.30 sagde ...

Det er nogle virkelig lækre ting du har fundet dig:-) Skal vist snart en tur på loppemarked selv, trænger!

Malene says:
at: 20. marts 2011 kl. 13.36 sagde ...

Hvor er det fint, hjerte-stellet :)

Dorthe says:
at: 21. marts 2011 kl. 13.55 sagde ...

fine sager du har fundet!

Send en kommentar

Instagram - SannePKunst