Content

lørdag den 5. marts 2011

Den står lidt stille herhjemme...

...eller det vil sige, det gør den faktisk ikke. Jeg har travlt med en masse halvfærdige projekter lige nu. Er blevet inviteret med på et kunsthåndværkermarked den første weekend i april på Underværket Aalborg, det glæder jeg mig til, men er bange for at jeg har taget munden for fuld :)



Clara leger også med herhjemme og har gang i et keramikskilt




Stjerne og hjerte smykker in progress...



Uglebillede bliver født, men er så langtfra færdigt endnu.



Så jo jeg keder mig ikke lige nu :)

Rigtig god weekend til jer alle :)

4 kommentarer:

Oline Art says:
at: 5. marts 2011 kl. 22.11 sagde ...

Jeg skal da helt klart følge med på din blog også. Den er da for lækker:-)

NØ´s Roderier says:
at: 5. marts 2011 kl. 22.31 sagde ...

Sendte din pakke i går med post danmark (charme troldene) dit tracking nummer er: 07739290365dk håbede at du havde nået at få den idag lørdag, men den kommer forhåbentlig helt sikkert mandag!
Go aften ;-)
Lea

Helle Koed says:
at: 10. marts 2011 kl. 13.25 sagde ...

SPÆNDENDE! :) Rigtig lækker blog du har her... FAST LÆSER! ;) Er det svært at lave kreamik? – er det ikke en dyyyr, speciel oven man skal bruge? :S

sannepkunst says:
at: 10. marts 2011 kl. 23.06 sagde ...

Hej Dorte og Helle! Dejligt i vil følge med her :)

Helle. nej det er ikke så svært, kommer lidt an på hvad du kaster dig ud i:) Jeg får brændt mine ting i ovn på Huset Hasseries, ellers jo, så er de p.... dyre de ovne.

Send en kommentar

Instagram - SannePKunst