Content

søndag den 17. april 2011

Sådan...


Jeg har gjort det... jeg har hæklet en suttesnor og jeg har haft så travlt, at jeg slet ikke har haft tid til at blogge. For den skulle bare nå og blive færdig til trolden kom på besøg - og det var hun så i torsdags...


- Og hvad er der liiiige sket med sutterne siden mine var små??? Ikke at Clara nogensinde brugte sut, men Oskar var fuldstændig afhængig og det var jeg også... (læs kolik)

- Og jeg glædede mig helt til at overrakke denne fine suttesnor (til en pige på 1 år, der nok er fuldstændig ligeglad)

- Og så var der ingen dims for enden af sutten, i ved den der dims, som de altid fik fingrene ind i... den var væk... hun vil simpelhen ikke bruge andre sutter, end dem uden dimser

- Og så kunne hun jo altså ikke bruge suttesnoren... øv øv øv. Så nu har jeg 1 stk. suttesnor uden ejer.

Måske jeg skal hækle nøglesnore i stedet for!

2 kommentarer:

vidunderlige univers says:
at: 17. april 2011 kl. 19.15 sagde ...

ha ha ha.. du er så skæg.. pokkers ossse med de sutter.. Ja tiderne skifter..
Fed armbåd også..:0)

Mivs says:
at: 17. april 2011 kl. 19.45 sagde ...

... og du hækler :)

Måske suttesnoren finder en anden ejer? Ellers kan den muligvis finde anden nytte?

Send en kommentar

Instagram - SannePKunst