Content

mandag den 19. september 2011

Hvem kan strikke en trøje på en uge??

Hej

Er stadigvæk ikke online men har lige fået lov til at låne naboens net hurtigt, for at lave dette indlæg for min bror.

Han har nemlig brug for nogle knaldhamrende dygtige strikke-koner der på halvanden uge kan strikke to striktrøjer med farver og mønster som man kender det i bedste Volborg stil (voksen størrelse).

Der skal for hver trøje strikkes et logo ind på maven, da de skal bruges til en intern reklamekampagne.

Er du frisk, og har lyst til af tjene lidt ekstra, så ring til min bettebror hurtigst muligt (døgnet rundt), og lav en aftale. Han har nummer: 26 22 21 22 og hedder Anders
- Spred rygtet og tak for hjælpen.

Så snart Telenor har fået fingeren ud af r...., er jeg tilbage på bloggen og i fuld sving igen

3 kommentarer:

Marianne says:
at: 20. september 2011 kl. 17.00 sagde ...

Jeg har surfet godt og grundigt rundt her inde i blogland og fundet frem til, at det må være dig, der skal modtage min Award. Kig forbi og se hvorfor. Iøvrigt glæder jeg mig til at følge din blog.

Marianne says:
at: 20. september 2011 kl. 17.01 sagde ...

Jeg har surfet godt og grundigt rundt her inde i blogland og fundet frem til, at det må være dig, der skal modtage min Award. Kig forbi og se hvorfor. Iøvrigt glæder jeg mig til at følge din blog.

Unknown says:
at: 25. september 2011 kl. 07.55 sagde ...

Desværre nej. *suk* har bare ALDRIG lært det med de pokkers strikkepinde. Håber I finder en.

Send en kommentar

Instagram - SannePKunst