Content

tirsdag den 25. oktober 2011

Blogtræf i det nordjyske... nu med sponsor gaver!

BLOGTRÆF I DET NORDJYSKE....Nu med sponsor gaver!



Uh ja du læste rigtigt:-) Joan og jeg har indledt jagten på de skønneste gaver til vores hyggelige juleblogtræf søndag d. 6. november! De første dejlige sponsorer har allerede meldt sig - Men mere om det senere:-)




Har du endnu ikke meldt dig til blogtræffet, skal du skynde dig - Der er få pladser tilbage! Du kan melde dig til her.




Husk at alle der deltager, skal medbringe en lille kreativ juleide og materialer, så alle vi andre kan lave den:-) Nåh ja og så lidt juleguf til et fælles "ta selv bord".



5 kommentarer:

Lene says:
at: 25. oktober 2011 kl. 10.42 sagde ...

Ejjj, hvor spændende med sponsorgaver!!!

Trillemus says:
at: 25. oktober 2011 kl. 11.32 sagde ...

Wauw...hvor I bare gode. Jeg glæder mig til 6.november.

Kh Mette

vidunderlige univers says:
at: 25. oktober 2011 kl. 16.58 sagde ...

Hold op hvor er i bare goe.. Gid jeg kunne være med.. de der små orange bambier hæftede jeg mig lige ved - havde nogen magen til da jeg var barn.. mon dine osse er gamle (njaa ok gamle og gamle - midt i livet så da.. hi)
KH iben

sannepkunst says:
at: 25. oktober 2011 kl. 19.52 sagde ...

Hej Iben!

Ja de er fundet på et loppemarked:)

Ville da virkelig også ønske du kunne komme med, det kunne være så hyggeligt, at hilse på dig:-)

Unknown says:
at: 29. oktober 2011 kl. 08.10 sagde ...

Hej Lene...

Jeg glæder mig, og har gjort det hele tiden.. Gaver er blot et plus.. for jeg er klar.. sååååååååååååå klar.. Dog en mindre detalje... Hvor bor du? Er jeg den eneste som endnu ikke ved dette... Kan du sende mig en mail? ilonesfodspor(@)gmail.com

(skal skrives uden ()Bare så du er med) Tak...
Lone

Send en kommentar

Instagram - SannePKunst