Content

lørdag den 29. oktober 2011

Krympeplader..og lidt om Hjerteveninder.



Havde besøg af mine kreaveninder onsdag aften. Vi kendte slet ikke hinanden første gang vi mødtes, som nu er ca. 3 år siden.

Men jeg havde på et tidspunkt i mit liv, virkelig brug for at møde nogle nye mennesker. Jeg tog chancen og ringede til de tre piger i ser på billedet, spurgte om de ville være med i en kreaklub, de takkede ja og så gik det slag i slag.

Det er det bedste jeg nogensinde har gjordt, vidste ikke man kunne have så gode venner. Venner som står der for en, som man kan dele alt med, som man kan græde sammen med, grine med, kalde en skovl for en skovl og en spade for en spade.

Jeg føler mig så beriget i mit liv, efter at have mødt dem.

Vi mødes sammen på kryds og tværs og alle tre betyder hver noget specielt for mig.






... I onsdags fik vi leget med krympeplader, vi lavede fingerringe og øreringe.










De hvide skal der lige stikkers bagpå og den blå er en fingerring.

12 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret says:
at: 29. oktober 2011 kl. 09.18 sagde ...

Dejligt med venner man kan dele alt med.
Nogen gange tror jeg også at det er godt at udvide sin venne kreds med noget nyt blod.
Hyggeligt ser det ihvertilfælde ud...

Ha´en dejlig Lørdag.

Knus Susi

Anonym
at: 29. oktober 2011 kl. 09.20 sagde ...

Jeg har engang, på et marked på Nordkraft, købt noget af en flok fra Hjallerup som kaldte sig kreaklubben. Det skulle vel aldrig være jer?

Lene says:
at: 29. oktober 2011 kl. 09.38 sagde ...

Wauw hvor er det nogle fede farver de ringe har. Men er jo bare generelt vilde med dine smykker :)

Gitte says:
at: 29. oktober 2011 kl. 10.13 sagde ...

Det er det fantastiske ved denne blogverden, at møde søde og rare mennesker, som deler den samme interesse. Jeg kan se, at I rigtig har hygget jer...skønt!. En dejlig lørdag til dig ;-)

Heidi says:
at: 29. oktober 2011 kl. 10.34 sagde ...

Skønne venner er simpelthen bare det bedste. Hvor er det hyggeligt med sådan en kreaklub.
Sikke flotte ting I har fået lavet. Elsker de der ringe....
God weekend. Hilsen Heidi

morslille says:
at: 29. oktober 2011 kl. 12.21 sagde ...

Dejlig fortælling, som man bliver helt glad af. Hurra for Blogland.
Hvordan får du krympeplasten til at blive til en ring?

Unknown says:
at: 29. oktober 2011 kl. 13.05 sagde ...

Flotte ringe.. Måske jeg skulle prøve det samme som dig.. for det at få flere og nye venner kan da kun berige ens liv... Det lyder dejligt..

Jeg glæder mig til søndag... Men kan du ikke skrive din add.. Den har jeg ikke været så heldig at finde..

Lone

ffluwer says:
at: 29. oktober 2011 kl. 20.46 sagde ...

Det er bare virkelig fedt at kunne møde gode veninder på den måde.

Mysticia says:
at: 29. oktober 2011 kl. 21.28 sagde ...

Sådan et par hygge krea veninder kunne jeg godt bruge...
Men hvordan finder man dem?
Ja jeg er flyttet fra den ene til den anden ende af landet så det er ikke helt nemt...
Dejligt at man kan finde dem :o)
Fine ringe!! Hvordan får i dem til at blive i den form?

sannepkunst says:
at: 30. oktober 2011 kl. 21.09 sagde ...

Susi: JA du har helt sikkert ret, det er eundt at udvide sin omgangskreds.

Ida: Jo det har helt sikkert været os :-)

Lene: Tak vi ses jo på søndag:-)

Rav og Krat: Ja du kan tror vi hygger os

Heidi, Morslille og Mysticia: I finder noget der har samme omkrings som jeres fingerring og former den der omkring lige når den kommer ud af ovnen.Men pas på den er varm, jeg bruger en vante :-)

Mysticia: nej den er ikke nem, jeg tog bare og opsøgte dem, da jeg vidste at de delte de samme int. som mig. Man må tage nogle chancer engang imellem.

ffluwer: Ja det er en gave

Lone: Jeg mailer dig lige adr :-)

Unknown says:
at: 30. oktober 2011 kl. 21.56 sagde ...

Hej igen Sanne

Ved naturligvis ikke om du har haft tid til at sende mig add.. men jeg har ikke modtaget den... så måske du ikke havde held med mine () ..... Add. er uden disse... Håber det virker ellers find mig på FB..

Lone Mendelgren

Margit says:
at: 6. november 2011 kl. 18.21 sagde ...

skønt at i holder ved og har fundet hinanden.
Hvor kan man købe sådan noge krympeplader?
x
margit

Send en kommentar

Instagram - SannePKunst