Content

fredag den 24. februar 2012

Pimpet vimpel

Så er vimplen til Vanessa færdig. Den er hæklet efter KarenKlarbæks opskrift, en nem opskrift at gå til...for nybegynder som jeg.
Jeg har pimpet lidt på vimplen og strøget Vanessa' bogstaver derpå og syet små pompomer på spidsere.
Skal straks igang med nogle flere (0:

Imorgen deltager jeg i kreativt blogtræf i Aarhus. Det glæder jeg mig meget til. Tasken er pakket og stoffet vasket Springer ud i en onepiece til Clara...med Hjælp fra Trillemus (0:

God Weekend til jer alle
Knus Sanne

6 kommentarer:

Trillemus says:
at: 24. februar 2012 kl. 19.20 sagde ...

Hej Sanne. Godt at du fik fat i stof. Jeg har pakket mønsteret. Jeg glæder mig til at se dig imorgen.

Kh Mette

kristina - dutterier says:
at: 24. februar 2012 kl. 23.24 sagde ...

hvor er den bare fin!
Ville ønske at jeg havde tålmodigheden til at hækle større ting end blomster.

KirstenK says:
at: 24. februar 2012 kl. 23.57 sagde ...

Hvor er den fin...god ide med pompommerne i spidsen af vimplerne...

sannepkunst says:
at: 26. februar 2012 kl. 08.46 sagde ...

Ja der kommer sådan lidt cirkus stemning over den (0:

sannepkunst says:
at: 26. februar 2012 kl. 08.47 sagde ...

Det er lige så nemt at hækle en enkel vimpel, som en blomst. Det kan du sagtens, det er bare at komme igang (0:

sannepkunst says:
at: 26. februar 2012 kl. 08.48 sagde ...

1000 tak for hjælpen igår Mette (0:

Send en kommentar

Instagram - SannePKunst