Content

søndag den 17. juni 2012

Pinterest ide #1

Nu skal det være, nu skal jeg dælme dytme mig have gjort noget ved alle de feeede ideer jeg finder på Pinterest.
For hold nu op hvor er det bare et paradis af inspiration (0:

Har lavet mig( det vil sige manden har) en super fin og ret sjov lampe, der passer helt godt til billedvæggen.

Hyldeknægt fra IKEA, sort/hvid stof ledning, et par store trækugler og en stor elpære, det er alt du skal bruge.
Ideen er set lige her

Hvis du iøvrigt skulle have lyst at følge mig på Pinterest, kan du gøre det liige her.

Nu vil vi heppe på Danmark.... Koooom Nuuuu Daaaanmaaaark!!!!

7 kommentarer:

mette laumann says:
at: 17. juni 2012 kl. 21.21 sagde ...

Mens du hepper på Danmark så blogger jeg og så er det da fedt med sådan en god ide tak for tippet Kh Mette

Pernille says:
at: 17. juni 2012 kl. 22.44 sagde ...

Den lampe har jeg også kigget på maaange gange, og den står også højt på min idéer-set-på-Pinterest-der-bare-SKAL-laves-liste :)

Klem Pernille

Bettina Holst - om kunst, indretning, kreative ideer o.ma. says:
at: 19. juni 2012 kl. 23.31 sagde ...

Åhh Pinterest er sådan en værre (læs skøn) tidsrøver. Lampen der har jeg også luret på. Din er blevet super fin :-)

sannepkunst says:
at: 20. juni 2012 kl. 05.32 sagde ...

Ja en tidsrøver men heldigvis en af de hyggelige tidstøvere (0:

sannepkunst says:
at: 20. juni 2012 kl. 05.33 sagde ...

Min heppen hjalp desværre ikke meget, slut med em til Danmark )0:

sannepkunst says:
at: 20. juni 2012 kl. 05.34 sagde ...

Så glæder jeg mig til at se din version (0:

Lines says:
at: 27. juni 2012 kl. 10.47 sagde ...

Ej den er simpelthen for fed!!!
Den ville være perfekt til mit lille læse hjørne.

Send en kommentar

Instagram - SannePKunst