Content

tirsdag den 15. januar 2013

Min stue

I sommers væltede vi en væg i stuen og i et gammelt hus, ved man aldrig helt hvad der sker.
Så i sympati bestemte den anden væg sig for at væltede med... Bum Bum...
Det er iøvrigt en ganske udmærket måde, at få testet om parforholdet holder og det gjorde det så.... Heldigvis(0;

Jeg er blevet så glad for resultatet og vi kan pludselig have mange flere gæster på engang, før var det max's 12 stk.

Tak til alle jer der har deltaget i min GiveAway, bliver spændende hvilken der vinder(0:










5 kommentarer:

Moster Pips says:
at: 15. januar 2013 kl. 19.54 sagde ...

Hvor vil jeg dog gerne vælte væggen til vores soveværelse, men må vi det nej for vi bor i et fredet hus og må ikke nyse før vi spørg om lov i 19 underskrevet formularer.
Det ser dejligt luftigt ud hos dig og sikken en masse skønne ting du har:0)

Anonym
at: 15. januar 2013 kl. 21.55 sagde ...

Ser meget hyggeligt ud, dejlig indretning :o)

Finurligefinesser says:
at: 16. januar 2013 kl. 07.04 sagde ...

hihi, ja der kan ske meget når man begynder at pille ved et gammelt hus. Både min søster og mine forældre har været samme tur igennem, og det har godtnok været en ordentlig omgang:-)Men lækkert ser det altså ud nu hvor det er færdigt!!

mette says:
at: 16. januar 2013 kl. 16.08 sagde ...

Du bor SÅ fint, Sanne :)

Snullemor says:
at: 21. januar 2013 kl. 00.23 sagde ...

Det lyder nervepirrende... håber ikke det var væggen ud til toilettet der røg med ; ) Der ser så hyggeligt ud, at man har lyst til at klikke på billederne og se dem meget større... vis nogle flere ; )

Send en kommentar

Instagram - SannePKunst