Content

onsdag den 11. juni 2014

Lidt nyt i køkkenet

Jeg har været igang med at lave lidt nyt i køkkenet.
Var så heldig at få besøg, af de dygtige piger Mette Helena, Tia og Mette fra Retrovilla. De kom for at lave en boligrepotage, så synes jo lige, at der skulle lidt nyt til(-:

Men helt nyt er det nu ikke. Kasserne der før var blå, blev malet sort, der kom lidt ny pynt op bl.a. de 2 fine tekander fra den lokale genbrugsbutik til kun 15 kr. stk. Nødder og havregryn kom i patentglas fra Ikea, som har stået i skabet længe.

Det fine litografi, fik jeg i fødselsdagsgave af en god veninde, er dybt forelsket i det, og kan blive ved med at kigge på det. Kan godt lide, at det er så personligt, og så har det en god historie med sig, men den får i en anden dag.

Vinkassen er også købt brugt til 10 kr., og sat en bregne i.

Så det behøver ikke altid at være dyrt, når man gerne vil have lidt nyt.
Mal det du har i nye farver, besøg den lokale genbrug, og gør på den måde din stil personlig med ting der gør dig glad.


8 kommentarer:

Unknown says:
at: 11. juni 2014 kl. 21.31 sagde ...

Sikke et hyggeligt "hjørne" af dit hjem :)
Engang i mellem skal der nyt til, det giver ny energi at have noget friskt at se på, syntes jeg.

At det så ikke har væltet budgettet er jo bare ekstra bonus :)

sannepkunst says:
at: 11. juni 2014 kl. 21.39 sagde ...

Helt enig med dig. Lidt nyt at se på, giver lidt nyt energi (-:
Tak for din kommentar (-:

Kristina/www.myhouseins.blogspot.com says:
at: 12. juni 2014 kl. 09.22 sagde ...

Det er så fint og personligt Sanne :) håber snart jeg kan komme fordi dig og se alle de nye ting. Knus

Moster Pips says:
at: 12. juni 2014 kl. 21.39 sagde ...

Wow fint ser det ud, nu kommer jeg helt i tvivl om de skal være hvide, dem jeg skal have malet ud til mit køkken?
Der må tænkes;0))

mette says:
at: 13. juni 2014 kl. 22.57 sagde ...

ser skønt ud og dejligt at "se" dig her i blogland igen - selvom jeg nyder dit "selskab" på IG :) Kh Mette/hjemmebacht

sannepkunst says:
at: 14. juni 2014 kl. 00.17 sagde ...

Glæder mig til at få besøg af dig (-:

sannepkunst says:
at: 14. juni 2014 kl. 00.18 sagde ...

Synes den sorte er så pæn op af den hvide væg (-:

sannepkunst says:
at: 14. juni 2014 kl. 00.19 sagde ...

Tak Mette og i lige måde (-:

Send en kommentar

Instagram - SannePKunst