Content

tirsdag den 28. december 2010

Så smeltede mit moder hjerte lige...



Så smeltede mit moder hjerte lige....Fik en flot buket tulipaner af min dejlige dreng Oskar i går. Den havde han helt selv købt, for hans lommepenge og jeg fik den overrakt med ordene"... Mor den skal du have, fordi du altid gør så meget godt for mig" Så var det jeg liiiige skulle synke en klump i halsen og sige ham tak.



Og se så lige hvad min store pige Clara kom med til mig, en helt fantastisk perleplade, som allerede har fået hæderspladsen på hylden. Hun sagde at det havde taget hende 3 timer at lave den, den mangler godt nok en perle, men pyt med det.

Pyt med om de har skændes i bilen i dag og været ved at bide hovederne af hinanden og jeg kom helt op i det røde felt, det er det her der gør det hele værd.

2 kommentarer:

Basse Bufas says:
at: 29. december 2010 kl. 09.03 sagde ...

Nåååår hvor sødt! Det er da godt nok en fin perleplade.
Tina :-)

mette says:
at: 3. januar 2011 kl. 21.42 sagde ...

Søde dejlige gaver!
- Mette : )

Send en kommentar

Instagram - SannePKunst