Content

mandag den 3. januar 2011

Nyt år...så skal vi dælme mig være kreative.


Noget af det der gør mig allermest glad er at pusle med nye kreative ting. Min tålmodighed med ting rækker dog ikke så langt, derfor har jeg heller aldrig helt fået lært mig at strikke eller hækle. Jeg er altid igang med noget nyt og tænker altid i nye baner og veje. Men men men... tiden! Tiden er der bare ikke altid, med hus, 2 børn og fuldtidsjob. Tager hatten af for jer der kan nå det hele (tager gerne i mod tips om hvordan man får flere timer i døgnet).
Men lidt har jeg fået gang i og det nye er porcelæns keramik, har blandt andet fået lavet disse søde fugle.
Skulle jeg være så heldig, at der er nogen herude i blogland der skulle læse min blog, så hører jeg meget gerne fra jer... Det ville gøre mig så glad :)

0 kommentarer:

Send en kommentar

Instagram - SannePKunst