Content

torsdag den 10. marts 2011

3 nye DIY-videoer til dig:)

Så har vi været igang igen, 3 nye DIY-videoer er det blevet til i denne omgang og det er så absolut ikke de sidste i får at se herfra :)
- Se videoerne herunder.

Jeg modtager meget gerne feedback på dem, feks. om det er noget i kan bruge, om det går for hurtigt og om det overhovedet er til at forstå:)

HUSK min fantastiske Give Away, hvor du kan vinde en stickers Deluxe fra Frk. Jensen.
klik på billedet øverst i højre hjørne og deltag.

6 kommentarer:

Fie says:
at: 11. marts 2011 kl. 07.07 sagde ...

Har netop meldt mig som fast læser her på din dejlige blog. Er vild med dine collager og dine mange fine DIY´s! Har du en DIY på keyhangeren i læder? Når jeg følger linket til din DIY kommer jeg blot til startsiden? Glæder mig til at følge med...

KirstenK says:
at: 11. marts 2011 kl. 07.11 sagde ...

Dejlige videoer du laver...tak fordi du deler...

Margit says:
at: 11. marts 2011 kl. 10.17 sagde ...

Ihh mange tak!
Er glad for at have fundet sin blog

x

creative tail

NØ´s Roderier says:
at: 11. marts 2011 kl. 10.39 sagde ...

Fandme nogle hyggelige videoer.......!
-godt du fik hentet pakken, er dog lidt bekymret for din mand! ;-)

asgeja says:
at: 11. marts 2011 kl. 19.53 sagde ...

fantastisk blog - har lige meldt mig som fast læser.

sannepkunst says:
at: 12. marts 2011 kl. 14.47 sagde ...

Ih... 1000 tak alle, bliver i så godt humør af jeres søde kommentare og skal da helt sikkert have lavet nogle flere videoer.

Fie, laver den næste DIY-video på keyhanger :) til dig... ja og alle jer andre :)

Send en kommentar

Instagram - SannePKunst