Content

lørdag den 12. marts 2011

Har du lyst til en omgang gaveleg?

Åh... jeg elsker bare blogland... se bare hvad jeg har modtaget idag... den skønneste pakke fra Dorthe der har den fine blog Oline art. Du kan se hendes fine blog lige her , http://olineart.blogspot.com/


I pakken var der 4 små pakker, pakket i fint silke papir og hver enkel bar et lille kort med en sjov tekst.


På kortet til denne pakke stod der" En lille smagsprøve fra min netshop"

Lidt til den søde tand :)


En fin hæklet prinsesse ugle med sølv krone.


En glimmer hest med teksten " Et musthave til en som bor i byen med vrinsk" ... Godt ramt siden jeg bor i Hjallerup.. i kender godt Hjallerup Marked... ik? :)

Tak søde Dorte, det var super fine ting, der bragte megen glæde herhjemme. Jeg sender en pakke afsted til dig næste uge:)

Har du lyst til at lege med?

Reglerne er ganske simple:

Eneste rigtige krav er, at du har en blog - så hvis du vil deltage, skal du skynde dig, at skrive en kommentar til dette indlæg. Hvis du så er en af de to første vil jeg sende dig en gave.
Du skal så (når du har modtaget min gave) sende en gave retur til mig og oprette et indlæg på din blog, hvor du skriver reglerne og fortsætter legen med at sende gave til de to første, der skriver en kommentar hos dig.
Der er ingen regler for hvor meget du skal bruge på gaverne, det skal bare være noget sjov og hyggeligt.
Håber du har lyst at deltage :)

3 kommentarer:

Annette says:
at: 12. marts 2011 kl. 15.31 sagde ...

Dét vil jeg gerne lege med i!

Elfepigen says:
at: 12. marts 2011 kl. 15.42 sagde ...

Uha...det vil jeg også meget gerne;)

Knus og kram herfra

sannepkunst says:
at: 13. marts 2011 kl. 11.00 sagde ...

Dejligt i vil lege med :)
Hvis i sender jeres adr. til mig på sannepkunst@live.dk , så skal jeg få sendt en gave til jer :)

Send en kommentar

Instagram - SannePKunst